Перейти к содержимому
Войти

Darījumu noteikumi - Условия соглашения

Страница на русском языке доступна ниже.

1. Ievada noteikumi

1.1. Šie darījumu noteikumi attiecas uz iepirkšanos interneta veikalā www.lentiamo.lv. Noteikumi definē un precizē pirkuma līguma (turpmāk tekstā – “līgums”) pušu tiesības un pienākumus līguma slēgšanas brīdī, kā arī tiesības un pienākumus, kas saistīti ar preces trūkumiem. Darījumu noteikumi sniedz arī informāciju, kuru pārdevējam ir pienākums sniegt patērētājam saskaņā ar tiesību aktiem.

1.2. Pirkuma līgumus, kas noslēgti ar interneta veikala lentiamo.lv starpniecību, regulē Čehijas Republikas tiesību akti. Ar šo netiek aizskartas patērētāja tiesības uz aizsardzību atbilstoši Latvijas Republikas tiesiskā regulējuma imperatīvajām normām. Pārdevējs nepārprotami informē, ka tajā apjomā, kurā Latvijas tiesības patērētājam ir labvēlīgākas, tiks piemērots šīs labvēlīgākais regulējums.

1.3. Pārdevējs informāciju un darījumu noteikumus sniedz latviešu valodā. Neskaidrību gadījumā noteicošā ir patērētājam labvēlīgākā interpretācija.

2. Terminu definīcijas

2.1. Patērētājs ir katra fiziskā persona, kas noslēdz līgumu ar uzņēmēju vai veic ar to citas darbības, kas nav saistītas ne ar tās uzņēmējdarbību, ne tās patstāvīgās profesionālās darbības veikšanu.

2.2. Uzņēmējs lielākoties ir persona, kas noslēdz līgumus saistībā ar tās darījumu, ražošanas vai līdzīgu darbību, kā arī veicot patstāvīgu profesionālo darbību, jeb persona, kas rīkojas uzņēmēja vārdā, vai uz uzņēmēja rēķina.

2.3. Patērētāju līgums ir līgums, ko noslēdz uzņēmējs un patērētājs.

3. Pārdevēja identifikācija

Interneta veikala www.lentiamo.lv īpašnieks ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Lentiamo s.r.o.”, kuras juridiskā adrese ir Vídeňská 12, 378 33 Nová Bystřice, Čehijas Republika, reģ. Nr.: 26104784, reģistrēta Čehijas Budejovicu, Čehijas Republika, apgabaltiesas vestā komercreģistra C iedaļas 14226. ieliktnī (turpmāk tekstā – “pārdevējs”).

Kontaktinformāciju atradīsiet lapaspusē “Kontakti”.

4. Preces apzīmējums un tās galveno īpašību apraksts

Atsevišķu preču apzīmējums, apraksts un īpašības ir norādītas pie katra produkta mūsu tīmekļa vietnē www.lentiamo.lv.

5. Preces cena, ieskaitot nodokļus un nodevas

5.1. Tīmekļa vietnē pie katra produkta ir norādīta produkta cena, kurai tiek pieskaitītas tikai preces piegādes izmaksas (skat. zemāk).

5.2. Cenas tiek norādītas tikai ar PVN, ja vien pie konkrētā produkta nav skaidri norādīts citādi.

5.3. Cenas tiek paziņotas uz nenoteiktu laiku. Pircējam pirms pasūtījuma veikšanas ir iespēja iepazīties ar to, cik ilgu laiku piedāvājums vai cena ir spēkā.

5.4. Iespējamās pārdevēja sniegtās preces cenas atlaides nav iespējams savstarpēji kombinēt.

5.5. Acīmredzami kļūdaini noteiktas cenas vai acīmredzamas aprēķina kļūdas gadījumā pārdevējs ir tiesīgs papildus pieprasīt no pircēja atbilstošu samaksu vai arī atkāpties no līguma.

6. Samaksas veids

Pasūtīto preci var apmaksāt šādos veidos:

6.1. Samaksa preces saņemšanas brīdī (pēcmaksa)

Gadījumā, ja izvēlēsieties samaksu preces saņemšanas brīdī, sūtījumu apmaksāsiet kurjeram izmantojot īpašu saiti. Apmaksa skaidrā naudā ir pieejama tikai noteiktiem piegādes veidiem un ir atkarīga no pasūtījuma vērtības.

6.2. Samaksa ar karti (kredītkarti vai debetkarti)

Ātrs un drošs samaksas veids. Pēc pasūtījuma pabeigšanas Jūs novirzīs uz drošu maksājumu vārteju, kur Jūs ievadīsiet savas kartes datus. Mēs atbalstām MasterCard, Maestro, VISA un VISA Electron karšu izmantošanu. Jūsu kartei jābūt iespējotiem interneta maksājumiem.

6.3. PayPal

Ja izvēlēsieties PayPal, Jūs novirzīs uz Jūsu PayPal kontu, kur varēsiet apstiprināt maksājumu. Maksājums tiek veikts tūlīt, un pasūtījums ir nekavējoties gatavs nosūtīšanai.

6.4. Apple Pay

Ja izmantojat Safari pārlūkprogrammu, un Jums ir aktīvs Apple Pay, pasūtījumu varat apmaksāt arī šādā veidā. Jūsu piegādes adrese tiks pārņemta no Apple Pay, tādēļ, lūdzu, iepriekš pārbaudiet, vai tā ir pareiza.

6.5. Google Pay

Google Pay ir ātrs un drošs digitālais maciņš Android sistēmas lietotājiem. Tas ļauj viegli veikt maksājumus bez kartes datu atkārtotas ievadīšanas nepieciešamības.

6.6. Dāvanu karte

www.lentiamo.lv vietnē varat iegādāties dāvanu karti no 25 € līdz 400 € vērtība. Pēc iegādes dāvanu karte Jums tiks nosūtīta elektroniski pa e-pastu. Papildu informāciju atradīsiet sadaļā “Dāvanu karte”.

6.7. Elektroniskie rēķini (nodokļu dokumenti)

Pircējs piekrīt tam, ka visus rēķinus (nodokļu dokumentus), kvītis un apstiprinājumus saņems tikai un vienīgi elektroniskā formātā. Dokumentu viņš var jebkurā brīdī lejupielādēt pēc pieteikšanās savā klienta kontā.

6.8. Samaksas veidu ierobežojums

Sabiedrība “Lentiamo s.r.o.” patur tiesības noraidīt dažus samaksas veidus un pieprasīt citu samaksas metodi, it īpaši specifisku pasūtījumu vai lielākas vērtības sūtījuma gadījumā.

7. Izpildes veids

Mēs piegādājam preces, izmantojot SmartPosti un DHL kurjerpakalpojumus. Izvēlētā piegādes metode ietver arī piegādi uz SmartPosti pakomātu vai steidzamu piegādi nākamajā dienā. Pēc pasūtījuma nosūtīšanas klients saņems apstiprinājumu pa e-pastu. Visus sūtījumus var izsekot tiešsaistē.

7.1. Piegāde ar SmartPost uz adresi

Sūtījumi uz jūsu adresi parasti tiek piegādāti 3–5 darba dienu laikā.

7.2. SmartPost pakomāti

Klienti var izvēlēties piegādi ar SmartPost uz pakomātu. Sūtījumi parasti tiek piegādāti 4–5 darba dienu laikā.

7.3. DHL – eksprespiegāde

DHL piegādā pakas 1–2 darba dienu laikā (attālākos reģionos tas var ilgt līdz 5 dienām). Tiek veikti divi piegādes mēģinājumi, pēc kuriem sūtījums tiek atgriezts sūtītājam. Eksprespiegādes maksa ir atkarīga no sūtījuma svara. Attālākos reģionos var tikt piemērota papildu maksa, kas tiek aprēķināta norēķinu brīdī.

7.4. Starptautiska piegāde

Pasūtījumus ir iespējams piegādāt arī atsevišķās Eiropas valstīs. Pārvadājumu nodrošina vietējie kurjeri vai pasta partneri. Izmaksas un piegādes laiks tiks attēlots pasūtījuma ievadīšanas brīdī.

7.5. Atsevišķos gadījums mēs paturam tiesības aizstāt atlasīto pārvadātāju ar citu pārvadātāju, ja tas ir nepieciešams piegādes kvalitātes saglabāšanai (piem., pakalpojuma pārtraukuma dēļ). Šādos gadījumos tiks ievērots nolīgtais piegādes termiņš, un visas papildu izmaksas segs pārdevējs.

8. Piegādes laiks

8.1. Preces, kas ir noliktavā, tiek nosūtītas vēlākais nākamajā darbadienā pēc pasūtījuma saņemšanas (vai pēc maksājuma ieskaitīšanas, ja ir izvēlēts bankas pārskaitījums). Piegādes laiks atšķiras atkarībā no izvēlētā pārvadātāja:

SmartPosti: 3-5 darbadienas

DHL: 1-2 darbadienas

8.2. Preces, kas nav noliktavā, parasti tiek nosūtītas vienas nedēļas laikā. Optiskās brilles, kas izgatavotas pēc pasūtījuma, piegādājam 14 dienu laikā. Ārkārtas aizkavēšanās gadījumā mēs ar Jums sazināsimies.

9. Preču piegādes izmaksas

9.1. Preču piegādes izmaksas atšķiras atkarībā no izvēlētā piegādes veida:

SmartPost

  • Kohaletoimetamine aadressile: 3.49 eurot
  • SmartPost pakiautomaat: 3.49 eurot (lisaks 2 eurot tasumisel kohaletoimetamisel)
  • Kui tellimuse summa ületab 49 eurot, on kohaletoimetamine tasuta (kehtib kõikidele mainitud valikutele)

DHL Express

  • Kiire kohaletoimetamine aadressile: kuni 1 kg: 9.99 eurot; saadetised üle 1 kg: 13.99 €

9.2. Visas cenas ir norādītas ar ietvertu PVN.

9.3. Ja datos par piegādes cenu tīmekļa vietnē ir acīmredzamas kļūdas, pārdevējs patur tiesības pasūtījumu noraidīt.

9.4. Ja sūtījums ir redzami bojāts, iesakām atteikties to saņemt un nekavējoties sazināties ar mums adresē info@lentiamo.lv.

10. Tiesības, kas izriet no neatbilstīgas izpildes, tiesības, kas izriet no garantijas, un šo tiesību piemērošana (Reklamācijas noteikumi)

A. (LIKUMISKĀ) ATBILDĪBA PAR KVALITĀTI SAŅEMŠANAS BRĪDĪ

10.1. Šīs A daļas noteikumi par likumisko atbildību par kvalitāti saņemšanas brīdī tiek piemēroti gadījumā, ja pircējs ir patērētājs. Ja runa ir par pirkumu, ko veic uzņēmējs, piemēro vispārīgos noteikumus par pirkuma līgumu atbilstoši Civillikuma 2099. pantam un turpmākajiem pantiem (tiesības, kas izriet no neatbilstīgas izpildes).

10.2. Atbildības apjoms

Atbildības par kvalitāti saņemšanas brīdī ietvaros pieņemam, ka precei saņemšanas brīdī nav trūkumu. It īpaši pieņemam, ka brīdī, kad Jūs preci saņēmāt:

  • precei ir nolīgtās īpašības, un gadījumā, ja tās nav nolīgtas, tad tai piemīt tādas īpašības, kuras mēs vai ražotājs esam aprakstījuši vai kuras sagaidījāt, ņemot vērā preces īpašības un mūsu veikto reklāmu;
  • prece der tam mērķim, kuru norādām tās izmantošanai vai kuram šī veida prece parasti tiek izmantota;
  • preces kvalitāte un dizains atbilst nolīgtajam paraugam vai šablonam, ja kvalitāte vai dizains ir noteikts atbilstoši nolīgtajam paraugam vai šablonam;
  • lietai ir atbilstošs daudzums, mērs vai svars, un
  • prece atbilst tiesību aktu prasībām.

10.3. Defektu pieteikšanas termiņš

Jūs kā pircējs divdesmit četru mēnešu laikā no preces saņemšanas brīža esat tiesīgs pieteikt tiesības, kas izriet no patēriņa precei atklāta defekta. Ja defekts parādījies divpadsmit mēnešu laikā no saņemšanas, pieņem, ka precei defekts bija jau preces saņemšanas brīdi. Ja defekts parādījies divpadsmit līdz divdesmit četru mēnešu laikā no saņemšanas, ir nepieciešams, lai pircējs pierāda, ka preces defekts bijis jau saņemšanas brīdī.

10.4. Tiesības, kas izriet no defektiem

10.4.1. Ja lietai nepiemīt iepriekšminētās īpašības, Jūs kā pircējas varat pieprasīt:

  • jaunas preces piegādi bez defektiem (t.i., preces apmaiņu), ja, ņemot vērā defekta raksturu, tas nav nesamērīgi. Ja defekts attiecas tikai uz preces detaļu, varat pieprasīt tikai detaļas nomaiņu;
  • ja tas nav iespējams, varat atkāpties no līguma (un pieprasīt naudas atmaksāšanu). Ja, ņemot vērā defekta raksturu, tas nav nesamērīgi, jo īpaši, ja defektu var novērst bez liekas kavēšanās, Jums ir tiesības uz tā novēršanu bez maksas;
  • papildus a) un b) apakšpunktā minētajām tiesībām Jūs varat pieprasīt atbilstīgu atlaidi. Jums ir tiesības uz atbilstīgu atlaidi arī tajā gadījumā, ja mēs nevaram piegādāt jaunu preci bez defektiem, nomainīt tās detaļu vai salabot lietu, kā arī gadījumā, ja mums neizdodas atrast risinājumu atbilstīgā laikā vai arī gadījumā, ja Jums kā pasūtītājam risinājuma meklēšana radītu ievērojamas problēmas.

10.4.2. Gadījumā, ja atkārtoti parādās saremontējami defekti pēc veikta remonta vai lielāks skaits remontējamu defektu, Jums ir tiesības uz:

  • jaunas lietas piegādi
  • vai detaļas nomaiņu,
  • vai tiesības atkāpties no līguma.

10.5. Defekta pieteikšanas nosacījumi

10.5.1. Uz defektu pieteikšanu, kā arī uz visu citu reklamāciju pieteikšanu attiecas šajā A daļas sadaļā minētie nosacījumi, t.i., it īpaši nosūtot preci atpakaļ uz mūsu adresi, aprakstot defektu un izvēloties tiesības, kas izriet no atbildības par defektiem.

10.5.2. Ja kontaktlēcas jau ir izsaiņotas no transporta iesaiņojuma (blistera), ir nepieciešams, lai lēca tiktu nosūtīta iesaiņojumā ar šķīdumu. Ja šī procedūra netiek ievērota, ir iespējams, ka transportēšanas laikā lietu var sabojāt tādā apjomā, kas neļaus novērtēt reklamācijā norādīto preci.

10.6. Defekti jāziņo pārdevējam, aizpildot tiešsaistes veidlapu vai pa pastu uz šādu adresi: Lentiamo s.r.o., Vídeňská 819, 378 33 Nová Bystřice, Čehijas Republika

10.7. Pārdevējs neatbild par defektiem, kas radušies parasta nolietojuma rezultātā, neievērojot produkta lietošanas principus, neievērojot briļļu valkāšanas principus vai nepareizas tīrīšanas rezultātā. Pārdevējs neatbild par defektiem, kurus radījis pircējs pats.

10.8. Ja pircējs izmanto tiesības, kas izriet no neatbilstīgas izpildes, pārdevēja puse tam rakstiski apstiprina:

  • kad tiesības izmantotas;
  • kāds ir reklamācijas saturs (defekta apraksts) un
  • kādu reklamācijas izskatīšanas veidu patērētājs pieprasa.

10.9. Reklamācijas norise

10.9.1. Pārdevējs par reklamāciju izlemj nekavējoties, sarežģītos gadījumos – trīs darbadienu laikā. Šajā termiņā neieskaita laiku, kas atbilstoši produkta veidam nepieciešams profesionālai defekta novērtēšanai.

10.9.2. Reklamācija, defekta novēršanu ieskaitot, jāizskata bez liekas kavēšanās, vēlākais 30 dienu laikā no reklamācijas pieteikšanas, ja pārdevējs un patērētājs nav vienojušies par ilgāku termiņu. Šī termiņa neievērošana uzskatāma par būtisku līguma pārkāpumu.

10.9.3. Šo termiņu ritēšanas nosacījums ir patērētāja sadarbība ar pārdevēju reklāmas izskatīšanā, it īpaši sniedzot iespēju izpētīt produktu, par kuru pieteikta reklamācija, un iesniedzot nepieciešamos dokumentus.

10.9.4. Pārdevējam ir pienākums informēt patērētāju par reklamācijas izskatīšanu, un pārdevējam ir pienākums preci pārņemt, ja puses nav vienojušās citādi.

10.9.5. Pārdevējs pēc reklamācijas izskatīšanas izsniedz pircējam rakstisku apstiprinājumu:

  • par reklamācijas izskatīšanas datumu un veidu;
  • tostarp apstiprinājumu par remonta veikšanu
  • un par tās ilgumu,
  • nepieciešamības gadījumā arī rakstisku reklamācijas noraidīšanas pamatojumu.

10.9.6. Lai pieteiktu preces defektus (reklamāciju), varat izmantot arī šo veidlapu, kas pieejama vietnē https://www.lentiamo.lv/lv/reklamacija.html.

10.9.7. Ja Jūsu reklamācija būs pamatota, Jums ir tiesības uz to izmaksu atlīdzību, kas saistītas ar tiesību, kuras izriet no neatbilstīgas izpildes, piemērošanu, tostarp uz piegādes izmaksu (izņemot papildu izmaksas, kas radušās Jūsu izvēlētā piegādes veida rezultātā, ja tas atšķiras no mūsu piedāvātā vislētākā standarta piegādes veida) atlīdzību.

B. (LĪGUMISKĀ) KVALITĀTES GARANTIJA

10.10. Šīs B daļas noteikumi izmantojami gan saistībā ar līgumiem, kas noslēgti ar patērētājiem, gan ar uzņēmējiem.

10.11. Pārdevējs sniedz līgumisku (brīvprātīgu) kvalitātes garantiju tikai gadījumā, ja uz pārdodamās lietas, uz tās iepakojuma, lietai pievienotajā lietošanas pamācībā vai reklāmā saskaņā ar cietiem tiesību aktiem ir norādīts laiks, cik ilgi var lietu lietot. Šādā gadījumā pārdevējs apņemas, ka lieta dotajā laikā būs derīga lietošanai paredzētajam nolūkam, vai arī saglabās savas parastās īpašības.

10.12. Šādā gadījumā 10.4. līdz 10.9. apakšpunkta noteikumi tiek piemēroti tādā pašā apmērā.

10.13. Pārdevējs saulesbriļļu un optisko briļļu (tostarp to pielāgojumu, piem., cietināšanas, pretatspīduma pārklājuma) gadījumā atbild par defektiem 24 mēnešus ilgi no piegādes datuma.

C. ĪPAŠAS TIESĪBAS UN PIENĀKUMI, KAS ATTIECAS UZ ATSEVIŠĶIEM PRODUKTIEM

10.14. Atkāpšanās no līguma gadījumā saulesbrilles jāatgriež atpakaļ pārdevēja adresē to sākotnējā stāvoklī, kopā ar tādiem aksesuāriem kā tīrīšanas drāniņa un futrālis, kā arī ar nebojātu to iepakojumu – papīra un plastmasas iepakojumu, uzlīmēm, produkta marķējumu un autentiskuma sertifikātu. Iegādes cenas atmaksāšanai jāatgriež arī dāvanas un bonusa produkti, kas iegādāti par bonusa punktiem, kuri iegūti par šo produktu.

Pircējam ir pienākums nodrošināt saulesbriļļu drošu piegādi: saulesbrilles atgriežamas nosūtītāja adresē, un tām jābūt pienācīgi iepakotām, lai novērstu to sabojāšanu.

Ja saulesbrilles vai futrālis/aksesuāri būs bojāti vai nebūs pievienoti, pārdevējs patur tiesības atmaksāt daļu naudas vai vispār to neatmaksāt atkarībā no bojājumu apmēra atbilstoši pārdevēja novērtējumam.

Atgriežamo briļļu pasūtījuma numurs jāuzraksta uz paciņas, nevis uz produkta iepakojuma, lai novērstu kavēšanos, identificējot nosūtītāju.

11. Apmaiņas garantija 365

Mūsu programmas “Apmaiņas garantija 365” ietvaros mēs bez maksas Jums apmainīsim kontaktlēcas, kuras pie mums iegādājāties pēdējo 365 dienu laikā, ja Jums mainījušies dioptriskie parametri. Papildu informāciju un nosacījumus, kuros to darām, atradīsiet te.

12. Attālinātās saziņas līdzekļu izmaksas

Attālinātās saziņas līdzekļu (tālrunis, internets utt.) izmantošanas izmaksas, lai veiktu pasūtījumu, neatšķiras no Jūsu pamatlikmes.

13. Informācija patērētājam par tiesībām atkāpties no līguma

Saskaņā ar Eiropas Savienības tiesību aktiem patērētājiem ir tiesības atkāpties no līguma 14 dienu laikā no preču saņemšanas, nenorādot iemeslu. Mēs uzņēmumā “Lentiamo” Jums sniedzam pagarinātu 30 dienu termiņu preču atgriešanai. Šis termiņš ietver 14 dienas paziņojumam par atkāpšanos no līguma un vēl 14 dienas preču atgriešanai.

13.1. Tiesības uz atkāpšanos no līguma var izmantot, nenorādot iemeslu, 14 dienu laikā no preču saņemšanas.

13.2. Ja izlemsiet atkāpties no līguma, sazinieties ar mums:

13.3. No līguma var atkāpties arī ar veidlapas starpniecību, kuru atradīsiet mūsu tīmekļa vietnē.

13.4. Atgriežamo preci nosūtiet atpakaļ bez liekas kavēšanās, vēlākais 14 dienu laikā pēc atkāpšanās no līguma.

13.5. Maksājumu atgriezīsim bez liekas kavēšanās 14 dienu laikā no paziņojuma par atkāpšanos saņemšanas tādā pašā veidā, kādā maksājums tika veikts, ja nebūs nolīgts citādi. Tomēr mēs maksājumu varam aizturēt līdz laikam, līdz būsim saņēmuši atdodamo preci, vai līdz brīdim, kad Jūs būsiet pierādījis, ka prece ir nosūtīta.

13.6. Klients sedz ar preces atgriešanu saistītās tiešās izmaksas.

13.7. Patērētājs atbild tikai par preces vērtības samazinājumu, kas radies, rīkojoties ar preci citādi, nekā nepieciešamas, lai iepazītos ar tās raksturu un īpašībām.

13.8. Preci, kas iegādāta atbilstoši klienta specifikācijai (piem., individuāli izgatavotas brilles) var atgriezt maksimāli divas reizes gadā. Ja patērētājs šīs tiesības izmanto vairāk nekā divas reizes kalendārajā gadā, “Lentiamo” patur tiesības noraidīt atkāpšanos.

13.9. Lai saņemtu papildinformāciju par atkāpšanos un par preces atgriešanas nosacījumiem, ielūkojieties mūsu tīmekļa vietnē www.lentiamo.lv.

14. Patērētāju sūdzību izskatīšana ārpustiesas kārtībā

Strīdu risināšana ārpustiesas kārtībā ir iespējama lielākoties ar (i) vienošanās (ii) starpniecības vai (iii) arbitrāžas palīdzību, un tā ir balstīta uz abu pušu brīvprātīgu dalību. Jums ir tiesības vērsties pie mums ar jebkādu sūdzību un pieprasījumu risināt strīdu ārpustiesas kārtībā, rakstot uz mūsu adresēm, resp., iepriekšminētajām e-pasta adresēm.

15. Pārraudzības vai valsts uzraudzības iestāde

Interneta veikala gadījumā ārpustiesas procesa subjekta pārraudzības vai valsts uzraudzības iestāde ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) – Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, kas veic uzraudzību pār patērētāju aizsardzības noteikumu ievērošanu. Papildinformāciju un iespēju iesniegt sūdzību atradīsiet vietnē www.ptac.gov.lv vai Eiropas ODR platformā: https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_lv

16. Līguma saglabāšana un piekļuve līgumam

Noslēgto līgumu mēs saglabājām arhīvā tā izpildes vajadzībām, un tas nav pieejams neiesaistītām trešajām pusēm. Pēc pieprasījuma mēs piešķirsim Jums piekļuvi šim līgumam. Līgums ir arī e-pasta ziņas, kurā apstiprinām Jūsu pasūtījumu, sastāvdaļa.

17. Līguma valoda

Līgums tiek noslēgts latviešu valodā.

18. Tehniski soļi līguma noslēgšanai un kļūdu labošanai pasūtījumā

18.1. Pasūtījuma izveidošana. Šajā solī Jūs izvēlēsieties nepieciešamo preci, eventuāli tās īpašības un skaitu.

18.2. Pasūtījuma kontrole. Pirms pasūtījuma pabeigšanas Jums vienmēr ir iespēja to pārbaudīt, atgriezties soli atpakaļ un mainīt, resp., labot datus, kas ievadīti, īstenojot pasūtījumu, it īpaši labot pasūtīto preču daudzumu vai pievienot vēl citu produktu. Viss pasūtījums un tā cena pēc tam tiks automātiski aktualizēti.

18.3. Pasūtījuma nosūtīšana. Pasūtījumu nosūtīsiet elektroniskā formā. Pasūtījums ir uzskatāms par līguma projektu.

18.4. Pasūtījuma saņemšanas apstiprinājums. Uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas mēs apstiprināsim, ka esam to saņēmuši, ja prece ir pieejama noliktavā. Apstiprinājumu mēs nosūtīsim uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Piegādājot apstiprinājumu bez atrunām, tiek noslēgts pirkuma līgums. No šī brīža pircējam un pārdevējam rodas savstarpējas tiesības un pienākumi, kas ir definēti līgumā un darījumu noteikumos, kuri savukārt ir neatņemama šī līguma sastāvdaļa. Iesniedzot pasūtījumu, Jūs apstiprināt, ka esat iepazinies ar šiem darījumu noteikumiem un piekrītat tiem.

18.5. Atkāpšanās no līguma no mūsu puses. Papildus likumiskajam pamatam mums ir tiesības atkāpties no līguma ar gadījumā, ja (i) pienācīgi un savlaicīgi nav samaksāta nolīgtā pirkuma cena, (ii) tāpat arī gadījumā, ja dati par piedāvāto preci, tostarp informācija par tās pārdošanas cenu, pieejamību, atlaidi vai akciju, tīmekļa vietnē nav norādīti pareizi it īpaši mūsu tehniskas kļūmes dēļ, vai (iii) radušies neparedzēti apstākļi no trešo personu puses vai nepārvaramas varas dēļ (vis maior), kuru dēļ preci nav iespējams piegādāt saskaņā ar nolīgtajiem nosacījumiem. Līguma spēkā neesamības gadījumā kļūdas dēļ mēs savstarpēji vienojamies, ka par izšķirošo apstākli uzskatām galvenais preces identifikāciju, tās īpašības un pieejamību, pircēja identifikāciju, pirkuma cenas apmēru, iespējamās atlaides vai cita akciju piedāvājuma apmēru un izmantošanas nosacījumus, apmaksas veidu un preces piegādes veidu.

18.6. Līgumslēdzējas puses ir vienojušās, ka, noslēdzot pirkuma līgumu, pircējs piekrīt saņemt paziņojumus par pirktās vai līdzīgas preces krājumu izsīkšanu (“Lēcu uzraugs”) ar e-pasta vai ar www.facebook.com lietotāja profila starpniecību. Katra šāda paziņojuma sastāvdaļa ir iespēja atteikties no automātiskas pircēja krājumu uzraudzības.

19. Informācija par personas datu apstrādi

19.1. Pārdevējs apstrādā šādus personas datus:

a. gadījumā, ja pārdevējs noslēdzis līgumu ar savu piegādātāju:

  • pilnvarotās personas vārdu, uzvārdu;
  • uzņēmuma nosaukumu;
  • reģ. Nr., NMR kodu;
  • e-pasta adresi;
  • tālruņa numuru;
  • rēķina adresi,

b. gadījumā, ja noslēgts klientiem paredzēts pirkuma līgums :

  • atsevišķas personas gadījumā:
  • vārdu, uzvārdu;
  • e-pasta adresi;
  • tālruņa numuru;
  • adresi
  • ISIC karti;

iegādājoties optiskās brilles tiešsaistē

  • fotogrāfiju, ja tā sniegta pārdevējam

uzņēmuma gadījumā:

  • vārdu, uzvārdu;
  • uzņēmuma nosaukumu;
  • e-pasta adresi;
  • tālruņa numuru;
  • juridisko adresi

abos gadījumos:

  • norēķinu karti (pēdējos četrus ciparus, derīguma termiņu, tipu) – ja atļausiet atcerēties;
  • IP adresi, no kuras veikts pirkums (tikai trīs gadus ilgi);
  • Jūsu iestatīto nākamā pirkuma atgādinājuma datumu, ja Lēcu uzrauga pakalpojumam iestatīsiet pats savu datumu,

saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk tekstā “Regula”), lai nodrošinātu līgumā paredzēto izpildi, kā arī līguma uzskaites vajadzībām un iespējamai līgumslēdzēju pušu tiesību un pienākumu piemērošanai un aizsardzībai. Personas dati tiek uzglabāti un apstrādāti 10 gadus ilgi no izpildes pēdējās daļas īstenošanas atbilstoši līgumam, ja citā tiesību aktā nav paredzēta līguma dokumentācijas ilgāka uzglabāšana. Iepriekšminētā apstrāde ir iespējama saskaņā ar Regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu – apstrāde ir vajadzīga līguma izpildei – un saskaņā ar 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu – apstrāde ir vajadzīga pārziņa leģitīmo interešu ievērošanai.

19.2. Pirkuma līguma noslēgšanas gadījumā, kurā uzņēmums darbojas pārdevēja statusā, Jums uz e-pasta adresi (vai uz tālruņa numuru) tiks nosūtīti komerciāli paziņojumi, jo to atļauj likuma Nr. 480/2004 Sb., “Par informācijas sabiedrības pakalpojumiem” 7. panta trešā daļa, ja Jūs no tiem neatteiksieties. Šie paziņojumi var attiekties tikai uz līdzīgām precēm vai pakalpojumiem, un no tiem jebkurā brīdī vienkāršā veidā – nosūtot vēstuli, e-pastu vai uzklikšķinot uz saites komerciālajā paziņojumā – var atteikties. Pārdevējs e-pasta adresi šim mērķim apstrādās 3 gadus ilgi no Jūsu pēdējā pirkuma.

19.3. Pārdevējs paziņo, ka visi personas dati ir konfidenciāli, un tie netiks sniegti nevienai trešajai personai. Izņēmums ir tikai pārvadātāji, kuriem pircēju personas dati tiek nodoti minimālajā apjomā, kas nepieciešams preču piegādei, vērtēšanas pakalpojumu sniedzēji, kuriem pircēju personas dati tiek nodoti minimālajā apjomā, kas nepieciešams vērtējuma izdarīšanai, maksājumu vārteju pakalpojumu sniedzēji, kuriem pircēju personas dati tiek nodoti minimālajā apjomā, kas neieciešams pasūtījuma apmaksas veikšanai, kā arī pārziņi, kas var būt:

  1. e-pasta un / vai analītiskās programmatūras (piem., Google Analytics, Google Ads, Mailgun) sniedzēji
  2. klientu atbalsta programmatūras (piem., Groove) sniedzēji
  3. izsniegšanas vietas, ja klients ir izvēlējies šādu piegādes veidu, nodrošinātāji
  4. pasta pakalpojumu sniedzēji (piem., Čehijas Pasts, PPL)
  5. maksājumu pakalpojumu sniedzēji (piem., debetkaršu izdevēji, PayPal)
  6. prasījumu piedziņas uzņēmumi, juriskonsulti un nodokļu konsultanti
  7. teksta īsziņu pakalpojumu sniedzēji (piem., SMSbrána [SMS vārteja])
  8. IT pakalpojumu sniedzēji
  9. citi iespējamie apstrādes pakalpojumu, programmatūras un lietojumprogrammu sniedzēji, kurus šobrīd sabiedrība “Lentiamo s.r.o.” neizmanto.

“Lentiamo s.r.o.” šajās kategorijās patur tiesības pilnvarot citas trešās personas.

19.4. Lūdzu, ņemiet vērā, ka saskaņā ar Regulu Jums ir tiesības:

  • pieprasīt no uzņēmuma informāciju par to, kādus personas datus tas apstrādā, pieprasīt šo datu kopijas;
  • pieprasīt no uzņēmuma piekļuvi šiem datiem, likt tos aktualizēt vai labot, ja nepieciešams, pieprasīt apstrādes ierobežošanu;
  • pieprasīt no uzņēmuma personas datu dzēšanu – uzņēmums tos veiks, ja šāda dzēšana nav pretrunā ar šīs informācijas 1. punktu un ar uzņēmuma leģitīmajām interesēm,
  • ja radušās šaubas par to pienākumu ievērošanu, kas saistīti ar personas datu apstrādi, varat vērsties uzņēmumā vai Personas datu aizsardzības iestādē,
  • nepieciešamības gadījumā arī tiesā.

19.5. Mēs nodrošinām Jūsu apmierinātību ar pirkumu, izmantojot e-pasta anketu to vērtēšanas pakalpojumu ietvaros, kuros mūsu interneta veikals piedalās. Mēs Jums to nosūtīsim īsi pēc tam, kad būsiet pie mums iepircies, ja tam nepaudīsiet savu nepiekrišanu. Anketas nosūtīšanai, Jūsu atgriezeniskās saites novērtēšanai un mūsu tirgus stāvokļa analīzei mēs izmantojamo minēto pārzini, kurš nodarbojas ar vērtēšanas pakalpojumiem; šai vajadzībai mēs varam viņam sniegt lielākoties informāciju par iegādāto preci un Jūsu e-pasta adresi. Šo metodi, pamatojoties uz mūsu leģitīmajām interesēm, pieļauj Regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts.

20. Izmēģinājuma kontaktlēcas

Pēc pasūtījuma nosūtīšanas mēs varam Jums piedāvāt kontaktlēcu paraugu. Tā kā runa ir par izmēģinājuma lēcām, mēs Čehijas likumu atļautajā apjomā neuzņemamies nekādu atbildību par tiešiem, netiešiem vai sekojošiem zaudējumiem, kas radušies izmēģinājuma lēcu lietošanas rezultātā, kam, apstiprinot paziņojumu “vēlos saņemt izmēģinājuma lēcas”, sniedzat savu piekrišanu.

21. Sīkfaili

Apmeklējot mūsu tīmekļa vietni, mēs un noteiktas trešās personas, kas nodrošina šīs vietnes saturu, reklāmu vai citas funkcijas un pakalpojumus, varam vākt un saglabāt informāciju, izmantojot dažādas tehnoloģijas, īpaši sīkfailus, tīmekļa informatorus (beacons) un tamlīdzīgus rīkus. Šīs tehnoloģijas mums palīdz analizēt vietnes izmantošanu, pielāgot saturu, saglabāt lietotāju preferences un uzlabot lietotāju pieredzi.

Sīkfaili ir mazi teksta faili, kas tiek saglabāti Jūsu ierīcē un satur informāciju par Jūsu apmeklējumu un lietotāja uzvedību. Sīkfaili mums ļauj, piemēram:

  • saglabāt valodas iestatījumus vai pieteikšanās datus;
  • attēlot personalizētu saturu un piedāvājumus;
  • vērot apmeklētības un tīmekļa izmantošanas statistiku.

Sīkfailu iestatīšana norisinās ar joslas palīdzību, kurā pieprasīta aktīva izvēle. Sīkfaili, kas ir nepieciešami tīmekļa darbībai, tiek saglabāti tikai pēc Jūsu nepārprotamas piekrišanas. Savu izvēli varat jebkurā brīdī pielāgot ar sīkfailu pārvaldības iestatījumiem vai saitē tīmekļa kājenē. Sīkfailu josla piedāvā vienlīdzīgas iespējas ”Pieņemt visus” un ”Noraidīt visus”, turklāt neviena izvēle nav iepriekš atzīmēta, un sīkfailu saglabāšana notiek tikai pēc Jūsu nepārprotamas piekrišanas.

Trešo pušu (piem., Google Analytics, Meta/Facebook, reklāmu tīkli) sīkfailus var izmantot pielāgotas reklāmas attēlošanai, kampaņu efektivitātes mērīšanai vai sociālo tīklu integrēšanai. Šie subjekti sīkfailus var kombinēt ar citu informāciju, kuru esat tiem sniedzis vai ko tie ieguvuši, izmantojot to pakalpojumus.

Informējam, ka dažu sīkfailu deaktivizācija var ierobežot tīmekļa vietnes funkcionalitāti.

22. Bonusu programma

Patērētāji par pirkumu saņem bonusu punktus, kurus var izmantot mūsu lojalitātes programmas ietvaros. Bonusu punkti ir derīgi vienu gadu ilgi no to ieskaitīšanas datuma. Detalizētu informāciju par to, kā tie darbojas un kā tos izmantot, atradīsiet tīmekļa vietnē https://www.lentiamo.lv/lv/bonusa-produkti.html.

Uz bonusa punktiem nerodas tiesības, un tie ir paredzēti tikai galapatērētājiem. Uzņēmēju gadījumā mēs paturam tiesības bonusa programmas individuālai nosacījumu ierobežošanai vai to pilnīgai izslēgšanai.

23. Dāvanu kartes

Tīmekļa vietnē www.lentiamo.lv Jūsu varat iegādāties dāvanu karti 25 līdz 400 EUR vērtībā. Pēc iegādāšanās karte Jums tiks nosūtīta elektroniski uz norādīto e-pastu. Karti var izdrukāt un dāvināt.

Karti var izmantot jebkādu e-pasta piedāvājumā esošu preču iegādei, izņemot citas dāvanu kartes iegādi. Dāvanu karte ir derīga 365 dienas no tās iegādes brīža. Uz atkāpšanos no līguma par kartes iegādi attiecas šie darījumu noteikumi.

Dāvanu karti var izmantot tikai vienu reizi. To var nodot citai personai. Pirkumam par zemāku vērtību nekā kartes vērtību neizmantotā summa netiek atmaksāta. Ja preces cena ir augstāka par kartes vērtību, klients apmaksā starpību.

Karti izmantosiet, ievadot iepirkumu grozā unikālo kodu (piecu zīmju burtciparu kods) pasūtījuma noformēšanas brīdī.

Par dāvanu karšu iegādi netiek piešķirti nekādi bonusa punkti. Karti nav iespējams kombinēt ar citu atlaides kodu vai kuponu.

24. Regulāri sūtījumi

“Lentiamo” klienti var izmanto kontaktlēcu un atsevišķu optikas produktu (izņemot optiskās brilles) regulāras sūtīšanas iespēju. Pieteikšanās “Regulāro sūtījumu” programmā ir brīvprātīga un neuzliek klientam nekādas saistības.

Programmas dalībniekam ir tiesības uz izdevīgāku cenu salīdzinājumā ar parastajām cenām, kas norādītas www.lentiamo.lv, kā arī uz lielāku produktu pieejamību. Pieteikšanos programmā var jebkurā brīdī izbeigt bez maksas.

25. Noslēguma noteikumi

Pircējs ņem vērā, ka kontaktlēcas bērniem un jauniešiem līdz 15 gadu vecumam var izsniegt tikai pēc receptes. Viņš paziņo, ka iegādātās preces izmantos tikai un vienīgi personas, kas vecākas par 15 gadiem.

Pārdevējs patur tiesības atbilstīgā apjomā grozīt šos darījumu noteikumus. Klients tiks informēts par grozījumiem vismaz 15 dienas pirms to stāšanās spēkā ar elektroniskās saziņas starpniecību pasūtījumā norādītajā e-pasta adresē. Pircējam ir tiesības noraidīt grozījumu un šī iemesla dēļ uzteikt līgumu ar 15 dienu uzteikuma termiņu.

Условия и положения

Перевод несет исключительно информативный характер.

В случае разногласий приоритет имеют Условия соглашения на латышском языке.

1. Общие положения

1.1. Настоящие условия соглашения применяются при совершении покупок в интернет-магазине www.lentiamo.lv, который принадлежит компании Lentiamo s.r.o.(далее – продавец). Условия определяют права и обязанности сторон при заключении договора купли-продажи, включая права, вытекающие из недостатков товара, и право на отказ от договора.

1.2. К договорам купли-продажи, заключенным через интернет-магазин, применяется право Чешской Республики. Это не ущемляет право потребителя на защиту в соответствии с императивными нормами законодательства Латвийской Республики. Продавец прямо уведомляет, что в той мере, в какой латышское законодательство более благоприятно для потребителя, будут применяться именно эти более благоприятные положения.

1.3. Продавец предоставляет информацию и общие условия на латышском языке, как того требует латышское законодательство. В случае сомнений предпочтение отдается толкованию, наиболее благоприятному для потребителя.

2. Термины

2.1. Потребитель – любое физическое лицо, которое заключает договор с продавцом или совершает с ним иные действия вне рамок своей предпринимательской или профессиональной деятельности.

2.2. Продавец– лицо, заключающее договоры в связи со своей предпринимательской, производственной или иной аналогичной деятельностью, а также в рамках самостоятельной профессиональной деятельности, или лицо, действующее от имени либо за счет продавца.

2.3. Потребительский договор – договор, заключаемый предпринимателем с потребителем.

3. Данные продавца

Интернет-магазин ведет компания Lentiamo s.r.o., юридический адрес: Виденьска 12, 378 33 Нова Быстрицe, Чешская Республика, рег. код 26104784, внесена в раздел C торгового реестра, который ведет районный суд города Ческе-Будеёвице, Чешская Республика, запись 14226 (далее – продавец). Более подробная информация содержится на странице контактов.

4. Обозначение товара и описание его основных функций

Обозначение и характеристики товара приведены для каждого конкретного изделия на нашем сайте www.lentiamo.lv

5. Цена товара с налогами и сборами

5.1. На сайте у каждого товара указана его цена, к которой добавляются только расходы по транспортировке (см. ниже).

5.2. Цены указаны с учетом НДС, если у конкретного товара прямо не указано иное.

5.3. Цены объявляются на неопределённый срок. Покупатель может до оформления заказа уточнить, сколько действует предложение или цена.

5.4. Возможные скидки, предлагаемые продавцом, не суммируются между собой.

5.5. В случае очевидного неправильного указания цены или явных арифметических ошибок продавец имеет право потребовать от покупателя соответствующей доплаты либо отказаться от договора.

6. Способы оплаты

Заказанный товар можно оплатить следующими способами:

6.1. Оплата кредитной или дебетовой картой

Быстрый и безопасный способ. После оформления заказа вы будете перенаправлены на защищённый платёжный шлюз, где введёте данные карты. Поддерживаются карты MasterCard, Maestro, VISA и VISA Electron. Ваша карта должна поддерживать функцию интернет-платежей.

6.2. PayPal

При выборе PayPal вы будете перенаправлены в свой аккаунт, где сможете подтвердить платёж. Оплата происходит мгновенно, и заказ готов к отправке без излишней задержки.

6.3. Apple Pay

Если вы используете браузер Safari, и у вас активирован Apple Pay, можно оплатить заказ этим способом. При оформлении заказа используется адрес доставки, указанный в Apple Pay, поэтому, пожалуйста, проверьте его корректность заранее.

6.4. Google Pay

Google Pay — это быстрый и безопасный электронный кошелёк для Android, позволяющий оплачивать покупки без повторного ввода данных карты.

6.5. Подарочный сертификат

На сайте www.lentiamo.lv продаются подарочные сертификаты номиналом от 25 до 400 евро. После покупки подарочный сертификат отправляется вам электронным письмом. Более подробную информацию см. в разделе «Подарочные сертификаты»

6.7. Электронные счета

Покупатель соглашается, что получает все счета, квитанции и подтверждения только в электронном виде. Документ можно скачать в любое время, войдя в личный кабинет.

6.8. Ограничение способов оплаты

Компания lentiamo s.r.o. оставляет за собой право отказать в использовании отдельных способов оплаты и потребовать другой способ, особенно при специфических заказах или более высокой стоимости отправления.

7. Способы доставки

Мы доставляем товары в Латвию через DHL Express и SmartPost. В ряде случаев возможна доставка в постаматы или пункты выдачи. После отправки заказа клиент получает подтверждение по электронной почте. Все отправления можно отслеживать онлайн.

7.1. Доставка SmartPost по адресу

Посылки обычно доставляются в течение 3–5 рабочих дней.

7.2. Постаматы SmartPost

Клиенты могут выбрать доставку в постамат SmartPost. Обычно доставка занимает 4–5 рабочих дней.

7.3. DHL – экспресс-доставка

DHL доставляет посылки за 1–2 рабочих дня (в отдалённые регионы — до 5 дней). Совершаются две попытки доставки, после чего посылка возвращается отправителю. Стоимость экспресс-доставки зависит от веса посылки. В отдалённых районах может взиматься дополнительная плата, рассчитываемая на кассе.

7.4. Международная доставка

Доставка возможна и в некоторые европейские страны. Перевозку выполняют местные курьерские или почтовые службы. Стоимость и срок доставки отображаются при оформлении заказа.

7.5. Мы оставляем за собой право в исключительных случаях заменить выбранного перевозчика другим для обеспечения качества доставки (например, при прекращении работы службы). В таких случаях сроки доставки сохраняются, а все дополнительные расходы несёт продавец.

8. Сроки доставки

8.1. Товар, имеющийся на складе, отправляется не позднее следующего рабочего дня после получения заказа (или поступления оплаты при выборе банковского перевода). Срок доставки зависит от перевозчика:

SmartPost: 3–5 рабочих дней

DHL: 1–2 рабочих дня

8.2. Товар, отсутствующий на складе, обычно отправляется в течение одной недели. Оптические очки, изготовляемые на заказ, доставляются в течение 14 дней. Если потребуется больше времени, мы свяжемся с вами.

9. Расходы на доставку товара

9.1. Расходы на доставку зависят от выбранного способа доставки.

SmartPost

  • Доставка на адрес: 3,49 €
  • Доставка в постамат: 3,49 €
  • При заказе на сумму свыше 49 €, доставка бесплатна (для всех указанных вариантов).

DHL Express

  • Быстрая доставка на адрес: до 1 кг — 9,99 €, свыше 1 кг — 13,99 €

9.2. Все цены включают НДС.

9.3. В случае очевидной ошибки в цене доставки на сайте продавец оставляет за собой право отклонить заказ.

9.4. Если посылка видимо повреждена, мы рекомендуем её не принимать, а сразу связаться с нами по адресу info@lentiamo.lv.

10. Права, возникающие из ненадлежащего исполнения и гарантии, и условия их применения (порядок предъявления претензий

A. ЗАКОННАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ЗА КАЧЕСТВО ПРИ ПОЛУЧЕНИИ ТОВАРА

10.1. Положения раздела А, касающиеся законной ответственности за качество при получении товара, применяются, если покупатель является потребителем. Если покупка совершается предпринимателем, применяются общие положения о договоре купли-продажи в соответствии с § 2099 и следующими параграфами Гражданского кодекса Чешской Республики (права при ненадлежащем исполнении).

10.2. Объём ответственности

Мы отвечаем за то, что товар при получении не имеет недостатков. В частности, гарантируем, что на момент получения товара:

  • товар имеет согласованные характеристики, а при их отсутствии — такие, которые описаны нами или производителем либо которых можно ожидать, исходя из характера товара и нашей рекламы;
  • товар пригоден для цели, указанной нами, либо обычно используется для аналогичных целей;
  • товар соответствует образцу или модели по качеству и исполнению, если они были согласованы;
  • товар поставлен в согласованном количестве, размере или весе;
  • товар соответствует требованиям законодательства.

10.3. Срок предъявления требований

Как покупатель, вы можете предъявить требование по недостаткам потребительского товара в течение 24 месяцев с момента его получения. Если недостаток выявлен в течение 12 месяцев после получения, предполагается, что он существовал уже при передаче товара. Если же недостаток выявлен между 12 и 24 месяцами, покупатель обязан доказать, что он существовал при получении.

10.4. Права в связи с недостатками

10.4.1. Если товар не обладает указанными свойствами, покупатель вправе требовать:

  • замены товара на новый без дефектов (или замены части товара, если дефект касается только её), если это не несоразмерно характеру недостатка;
  • при невозможности замены — расторжения договора и возврата денег;
  • если дефект можно устранить без чрезмерной задержки, покупатель вправе требовать его бесплатного устранения;
  • также покупатель может потребовать разумного уменьшения цены, особенно если устранение дефекта невозможно в разумный срок или это вызывает серьёзные неудобства.

10.4.2. При повторяющемся дефекте или большом количестве устранимых дефектов покупатель вправе:

  • требовать новый товар;
  • требовать замену части товара;
  • либо отказаться от договора.

10.5. Условия использования прав по недостаткам

10.5.1. При предъявлении претензий необходимо отправить товар обратно на наш адрес, описать дефект и указать, какое право вы хотите использовать.

10.5.2. Если контактные линзы были извлечены из транспортной упаковки (пузырьковой), их нужно вернуть в контейнере с раствором, иначе при транспортировке они могут повредиться, что сделает оценку претензии невозможной.

10.6. Претензии направляются продавцу по адресу Lentiamo s.r.o., Виденьска 12, 378 33 Нова Быстрицe, Чешская Республика, или на e-mail: info@lentiamo.lv.

10.7. Продавец не несёт ответственности за дефекты, вызванные естественным износом, нарушением правил эксплуатации или ухода, а также за дефекты, возникшие по вине покупателя.

10.8. При предъявлении претензии продавец письменно подтверждает покупателю:

  • дату предъявления;
  • содержание претензии (описание дефекта);
  • способ её урегулирования, требуемый потребителем.

10.9. Рассмотрение претензии

10.9.1. Решение принимается немедленно, в сложных случаях — в течение 3 рабочих дней (без учёта времени, необходимого для экспертной оценки товара).

10.9.2. Претензия должна быть урегулирована и дефект устранён без чрезмерной задержки, но не позднее 30 дней с момента предъявления, если не согласован более длительный срок. Нарушение срока считается существенным нарушением договора.

10.9.3. Для соблюдения сроков покупатель обязан сотрудничать с продавцом: предоставить товар для проверки и необходимые документы.

10.9.4. Продавец обязан уведомить о результатах рассмотрения, а покупатель — принять товар обратно, если иное не согласовано.

10.9.5. После урегулирования продавец выдаёт письменное подтверждение:

  • даты и способа урегулирования,
  • характера ремонта и его продолжительности,
  • либо причины отказа в претензии.

10.9.6. Для предъявления претензии можно использовать специальный формуляр.

10.9.7. При обоснованной претензии покупатель имеет право на возмещение связанных расходов, включая доставку (за исключением дополнительных расходов, вызванных выбором более дорогого способа доставки, чем стандартный, предлагаемый нами).

B. ДОГОВОРНАЯ ГАРАНТИЯ КАЧЕСТВА

10.10. Положения раздела B применяются как к потребителям, так и к предпринимателям.

10.11. Продавец предоставляет договорную (добровольную) гарантию качества только в случае, если срок её действия прямо указан на товаре, его упаковке, в инструкции или рекламе. В таком случае продавец гарантирует, что товар в течение указанного срока пригоден для обычного использования или сохраняет свои свойства.

10.12. В этом случае применяются положения пунктов 10.4–10.8 в соответствующем объёме.

10.13. Продавец отвечает за недостатки солнцезащитных и оптических очков (включая покрытия, например, твёрдое или антибликовое) в течение 24 месяцев с момента доставки.

C. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ, КАСАЮЩИЕСЯ КОНКРЕТНЫХ ТОВАРОВ

10.14. При расторжении договора солнцезащитные очки должны быть возвращены продавцу в первоначальном состоянии вместе с аксессуарами (салфетка, футляр) и неповреждённой упаковкой (бумажной, пластиковой, стикерами, ярлыками, сертификатом подлинности).Чтобы получить возврат стоимости, необходимо также вернуть подарки и бонусные товары, полученные при покупке.

Покупатель обязан обеспечить безопасную доставку очков обратно продавцу с надлежащей упаковкой, исключающей повреждения.

Если очки, футляр или аксессуары повреждены или отсутствуют, продавец вправе произвести частичный или полный отказ в возврате денег в зависимости от степени повреждения.

Номер заказа нужно указывать на транспортной упаковке, а не на коробке товара, чтобы избежать задержек при идентификации отправителя.

11. Гарантия обмена 365

В рамках нашей программы «Гарантия обмена 365» мы бесплатно заменим контактные линзы, приобретённые в течение последних 365 дней, если у вас изменились диоптрические параметры. Более подробную информацию и условия обмена можно найти здесь.

12. Расходы на связь

Расходы на связь (телефон, интернет и т. д.), связанные с оформлением заказа, не отличаются от вашего стандартного тарифа.

13. Информирование потребителя о праве отказаться от договора

В соответствии с законодательством клиенты в Европейском Союзе имеют право отказаться от договора в течение 14 дней со дня, следующего за днём доставки товара. Мы принимаем возвраты в течение 30 дней.

Эти 30 дней включают: 14 дней для отказа от договора и 14 дней для возврата товара продавцу, причём оба срока не могут быть короче 14 дней.

13.1. Вы имеете право отказаться от договора в течение 14 дней без указания причины и без каких-либо санкций.

13.2. Отказ от договора возможен в течение 14 дней, начиная со следующего дня после того, как вы или назначенное вами лицо (не перевозчик) получили товар.

13.3. Вы можете заполнить и отправить онлайн-форму на нашем сайте https://www.lentiamo.lv/ru/politika-vozvrata.html для подачи претензии, отказа от договора или обмена товара. После её отправки мы сразу вышлем вам подтверждение о получении уведомления.

Для отказа от договора необходимо уведомить продавца — компанию Lentiamo s.r.o., rg-код: 26104784, Виденьска 12, 378 33 Нова Быстрицe, Чешская Республика — путём одностороннего юридического действия:

  • письмом, отправленным почтовой службой на адрес Lentiamo s.r.o., Виденьска 12, 378 33 Нова Быстрицe, Чешская Республика;
  • либо по электронной почте: info@lentiamo.lv.

13.4. Для упрощения обработки мы будем признательны, если вы укажете номер заказа или номер счёта, но это необязательно.

13.5. Срок считается соблюдённым, если вы отправили уведомление об отказе до его истечения.

13.6. В случае корректного отказа мы вернём вам все полученные от вас платежи (включая стоимость доставки, за исключением дополнительных расходов при выборе вами более дорогого способа доставки), без задержек и не позднее чем через 14 дней с момента получения уведомления об отказе. Возврат будет произведён тем же способом оплаты, что использовался при покупке, если только вы прямо не укажете другой. Для вас это не повлечёт дополнительных расходов.

13.7. Мы вернём деньги только после получения товара или предоставления вами доказательств его отправки — в зависимости от того, что наступит раньше.

13.8. Вместо возврата денег вы можете потребовать поставку другого товара — при условии, что уведомите нас об этом своевременно, предпочтительно вместе с отказом от договора.

13.9. Товар нужно отправить обратно без лишних задержек, но не позднее 14 дней с момента отказа от договора, на адрес: Lentiamo s.r.o., Виденьска 12, 378 33 Нова Быстрицe, Чешская Республика.

13.10. При отказе от договора вы обязаны вернуть весь полученный товар, включая подарки и товары, поставленные бесплатно или по сниженной цене. Товар должен быть возвращён в том же состоянии, в котором вы его получили. Если возвращается не весь товар, мы вправе уменьшить сумму возврата пропорционально стоимости невозвращённого. Бесплатные или уценённые товары оцениваются по рыночной цене.

13.11. Срок считается соблюдённым, если вы отправите товар до истечения 30-дневного срока с момента отказа.

13.12. Прямые расходы по возврату несёте вы. Все товары, представленные на нашем сайте, можно вернуть почтой.

13.13. Вы несёте ответственность только за снижение стоимости товара, вызванное его использованием иначе, чем это необходимо для проверки его свойств и функциональности.

13.14. Право на отказ действует и для товаров, изготовленных по индивидуальному заказу (например, оптические очки и линзы). Потребитель может воспользоваться этим правом дважды в год. Компания Lentiamo s.r.o. оставляет за собой право отказать в возврате, если право используется недобросовестно.

13.15. Продавец может предлагать временные скидки (например, в рассылке или на сайте), а также акции для клиентов, привлечённых третьими сторонами. Товары на сайте упорядочены в зависимости от их продаж на рынке и предпочтений клиентов.

13.16. Все заказы через наш интернет-магазин должны соответствовать обычным потребностям частного потребления. Продавец оставляет за собой право аннулировать заказ в случае подозрения в злоупотреблении скидками, ошибке в цене или в иных нетипичных ситуациях.

14. Внесудебное урегулирование споров

Внесудебное разрешение споров возможно, в частности:

  • (i) по соглашению сторон;
  • (ii) посредством медиации;
  • (iii) через арбитраж.

Это всегда требует добровольного участия обеих сторон.

Вы вправе обратиться к нам с любой жалобой и предложением урегулировать спор внесудебным порядком, используя вышеуказанные адреса и e-mail.

15. Контролирующие и государственные надзорные органы

15.1. В Латвии надзор за защитой прав потребителей осуществляет Департамент защиты прав потребителей и технического надзора (TTJA). Более подробная информация доступна на сайте www.ptac.gov.lv, где также можно подать жалобу.

16. Хранение договора и доступ к нему

Мы архивируем заключённый договор для целей его исполнения, и третьи лица, не имеющие к нему отношения, не имеют доступа. По вашему запросу мы предоставим доступ. Договор также является частью письма, которым мы подтверждаем ваш заказ.

17. Язык договора

Договор заключается на латышском языке.

18. Технические шаги до заключения договора и исправление ошибок в заказе

18.1. Создание заказа. На этом этапе вы выбираете желаемый товар, его характеристики и количество.

18.2. Проверка заказа. Перед отправкой у вас всегда есть возможность проверить заказ, вернуться на шаг назад, изменить или исправить введённые данные — например, количество или состав товаров. После этого заказ и его стоимость обновляются автоматически.

18.3. Отправка заказа. Заказ отправляется через электронную форму и считается предложением заключить договор.

18.4. Подтверждение приёма заказа. Если товар есть на складе, мы сразу после получения заказа подтверждаем его получение на указанный вами e-mail. С получением этого безусловного подтверждения договор считается заключённым, и между покупателем и продавцом возникают взаимные права и обязанности. Отправляя заказ, вы подтверждаете, что ознакомились с общими условиями и соглашаетесь с ними.

18.5. Отказ от договора с нашей стороны. Мы вправе отказаться от договора в случаях, когда:

  • (i) цена не была оплачена правильно и вовремя;
  • (ii) информация о товаре (включая цену, наличие, скидку, спецпредложение) была опубликована с ошибкой, например из-за технического сбоя;
  • (iii) возникли непредвиденные обстоятельства у третьих лиц или форс-мажор, препятствующие поставке на согласованных условиях.

Если договор признаётся недействительным по ошибке, стороны соглашаются считать существенными обстоятельствами: идентификационные данные товара, его свойства и наличие, данные покупателя, цену, скидки и условия их применения, способ оплаты и доставки.

18.6. Стороны договорились, что при заключении договора покупатель соглашается на уведомления о скором окончании запасов купленного или аналогичного товара («Наблюдатель за линзами») по e-mail или через профиль на www.facebook.com. Каждое уведомление содержит возможность отказаться от дальнейшего автоматического отслеживания запасов.

19. Информация о обработке персональных данных

19.1. Продавец обрабатывает следующие персональные данные:

a) при заключении договора купли-продажи со своими поставщиками:

  • имя и фамилия представителя;
  • название компании;
  • регистрационный код и номер НДС;
  • e-mail;
  • телефон;
  • адрес для выставления счёта.

b) при заключении договора с клиентами:

для физических лиц:

  • имя и фамилия;
  • e-mail;
  • телефон;
  • адрес;
  • ISIC-карта;

при заказе диоптрийных очков онлайн:

  • фото, если оно передано продавцу;

для компаний:

  • имя и фамилия представителя;
  • название компании; e-mail;
  • телефон;
  • юридический адрес;

в обоих случаях:

  • данные платёжной карты (последние четыре цифры, срок действия, тип) — если выбрано сохранение карты;
  • IP-адрес, с которого был совершен заказ (хранится только 3 года);
  • дата напоминания о следующей покупке для сервиса «Наблюдатель за линзами», если вы её установите.

Обработка осуществляется в соответствии с Регламентом (ЕС) 2016/679 (GDPR) с целью выполнения договора, ведения учёта, а также для защиты прав и обязанностей сторон. Персональные данные хранятся 10 лет с момента завершения исполнения договора, если иное не установлено законом. Основания обработки: ст. 6(1)(b) (необходимость для исполнения договора) и ст. 6(1)(f) (законный интерес).

19.2. В случае заключения договора купли-продажи, где продавцом выступает компания, на ваш e-mail (или телефон) могут отправляться коммерческие сообщения (на основании § 7 чешского закона № 480/2004 Sb.), если вы не откажетесь. Эти сообщения касаются только аналогичных товаров или услуг. Отказ возможен в любой момент — письмом, e-mail или через ссылку в письме. E-mail обрабатывается для этой цели в течение 3 лет после вашей последней покупки.

19.3. Все персональные данные являются конфиденциальными и не передаются третьим лицам, кроме:перевозчиков (минимум данных для доставки), сервисов оценки качества (минимум данных для отзывов),провайдеров платёжных шлюзов (минимум данных для оплаты),уполномоченных обработчиков:

  • провайдеры e-mail/аналитики (Google Analytics, Google Ads, Mailgun),
  • ПО для поддержки клиентов (Groove),
  • пункты выдачи (если выбран этот способ),
  • почтовые службы (DHL Express, SmartPost),
  • платёжные сервисы (банковские карты, PayPal),
  • коллекторские компании, юристы и налоговые консультанты,
  • SMS-сервисы (SMSbrána),
  • IT-услуги и др.
  • Lentiamo s.r.o. оставляет за собой право привлекать других обработчиков в этих категориях.

19.4. Ваши права согласно GDPR:

  • требовать информацию о том, какие ваши данные обрабатываются, и копию этих данных;
  • требовать доступ, обновление или исправление данных, а также ограничение обработки;
  • требовать удаления данных (если это не противоречит п. 19.1 или законным интересам компании);
  • обращаться при сомнениях в компанию, инспекцию по защите данных или суд.

19.5. Мы можем отправить вам анкету для оценки покупки по e-mail в рамках сервисов оценки. Она отправляется вскоре после покупки, если вы не возразите. Для её отправки, обработки отзывов и анализа рынка мы используем уполномоченного обработчика. В этих целях могут передаваться данные о приобретённом товаре и ваш e-mail. Это основано на законном интересе (ст. 6(1)(f) GDPR).

20. Пробные контактные линзы

После оформления заказа вам могут быть предложены пробные линзы. Поскольку они являются пробными, мы не несём ответственности за возможные прямые, косвенные или косвенные убытки от их использования в максимально допустимой законом степени. Согласие на это вы подтверждаете, выбрав опцию «Хочу попробовать линзы».

21. Cookies

21.1. На сайте www.lentiamo.lv используются технически необходимые cookies, обеспечивающие корректную работу сайта (корзина, вход, безопасность). Эти cookies сохраняются автоматически и не требуют согласия.

21.2. Для статистики, маркетинга и персонализации мы используем дополнительные cookies и технологии (например, пиксели) только при вашем согласии через баннер.

21.3. На баннере можно:

  • согласиться или отказаться от определённых категорий (аналитические, рекламные),
  • изменить выбор позже через ссылку «Управление cookies» внизу сайта,
  • получить информацию о целях, сроках хранения и третьих сторонах.

21.4. Без согласия сохраняются только необходимые cookies. Ваш выбор хранится 6 месяцев или до изменения.

21.5. Браузер можно настроить для блокировки cookies, но это может нарушить работу некоторых функций сайта.

22. Бонусная программа

Покупатели получают бонусные баллы за заказы. Баллы действуют 1 год с момента начисления. Подробности — https://www.lentiamo.lv/ru/bonusnaya-sistema.html. Баллы не дают юридического требования, они предназначены для конечных потребителей. Для компаний мы можем ограничить участие или полностью исключить их из программы.

23. Подарочные сертификаты

Подарочные сертификаты номиналом от 25 до 400 евро можно приобрести на сайте www.lentiamo.lv.

После покупки сертификат отправляется на указанный e-mail, его можно распечатать и подарить.

Используется для покупки любых товаров, кроме других подарочных сертификатов.

Действует 365 дней.

Используется один раз, может быть передан.

При покупке на сумму меньше номинала остаток не возвращается.

Если сумма выше — разницу оплачивает клиент.

Для активации вводится уникальный 5-значный буквенно-цифровой код.

За покупку сертификатов бонусные баллы не начисляются.

Подарочный сертификат нельзя комбинировать со скидочными кодами или купонами.

24. Регулярная доставка

Клиенты Lentiamo могут оформить регулярную доставку контактных линз и некоторых оптических товаров (кроме очков).

Участие добровольное, без обязательств.

Участники получают товары по более выгодным ценам и с лучшей доступностью.

Программу можно прекратить в любое время бесплатно.

25. Заключительные положения

Покупатель подтверждает, что контактные линзы детям и подросткам до 15 лет могут отпускаться только по рецепту, и что приобретённый товар будут использовать лица старше 15 лет.

Продавец оставляет за собой право изменять настоящие условия в разумных пределах.

Об изменениях покупатель уведомляется минимум за 15 дней до вступления их в силу по e-mail, указанному в заказе. Покупатель имеет право отказаться от изменений и расторгнуть договор по этой причине с уведомлением за 15 дней.

 

Мой заказ

Пожалуйста, войдите, чтобы мы могли найти ваш заказ.