Pāriet uz saturu
Pieslēgties

Preces reklamēšana

Vai jums ir prece, par kuru vēlaties iesniegt sūdzību? Lentiamo apņemas darīt visu iespējamo, lai jūsu lietu izskatītu pēc iespējas ātrāk.

Ja esat saņēmis bojātu vai salauztu preci, lūdzu, iesniedziet sūdzību, aizpildot veidlapu zemāk. Lai mēs varētu ātri un efektīvi apstrādāt jūsu lietu, lūdzam aizpildīt veidlapu pēc iespējas pilnīgāk un detalizētāk.

Iesniegt sūdzību par preci

Visa informācija veidlapā var palīdzēt mums efektīvāk apstrādāt jūsu lietu.

Kas mums būs nepieciešams? Skatiet zemāk redzamo sarakstu. 

Iesniedzot sūdzību par brillēm un saulesbrillēm, mums būs nepieciešams:

  • Pasūtījuma numurs
  • Problēmas apraksts
  • Briļļu modeļa numurs (kas parasti ir redzams ietvaru iekšpusē)
  • Attēli, kuros redzams defekts

Iesniedzot sūdzību par kontaktlēcām, mums būs nepieciešams:

  • Pasūtījuma numurs
  • Problēmas apraksts
  • PARTIJAS numurs, kas norādīts uz iepakojuma
  • Pievienojiet nesen oftalmologa izsniegtu kontaktlēcu recepti (ne vecāku par vienu gadu). Recepte ir nepieciešama tikai tad, ja mēs to pieprasām.

Svarīgi! Neaizmirstiet saglabāt iepakojumu ar pievienotajām kontaktlēcām. Dažos gadījumos mūsu piegādātājs var būt pieprasīt atgriezt iepakojumu.

Sūdzība par krāsainu kontaktlēcu toni netiks apstiprināta, ja vien nav acīmredzamu ražošanas defektu.

Kā iesniegt sūdzību Lentiamo?

Lūdzu, aizpildiet veidlapu, ko atradīsiet šajā lapā, aprakstiet problēmu un pievienojiet fotogrāfijas, kurās redzams defekts.

Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu iepirkšanās noteikumus.

Mans pasūtījums

Piesakieties, lai mēs varētu atrast jūsu pasūtījumu.