Vai regulāri lietojat kontaktlēcas? Iegādājieties lēcu abonementu no Lentiamo, lai jums nebūtu jāseko līdzi, kad ir pienācis laiks nākamajam pasūtījumam.
Jūs pats izvēlaties, cik bieži vēlaties saņemt lēcas, un jums nav jāuztraucas par to, ka paliksiet bez lēcām. Abonēt lēcas ir gan ērti, gan vienkārši, turklāt jūs ietaupāt laiku. Vienkāršojiet dzīvi, tāpat kā daudzi citi Lentiamo draugi jau dara, un izmēģiniet lēcu abonementu!
Jūsu kontaktlēcas vienmēr ir noliktavā, un mēs tās nosūtīsim jūsu izvēlētajā datumā, lai jūs tās saņemtu tieši tad, kad tās jums ir nepieciešamas. Jūs vienmēr varat mainīt, apturēt vai atcelt piegādes datumu. Mēs jūs informēsim trīs dienas pirms piegādes, izmantojot SMS un e-pastu. Jūs jebkurā laikā varat atlikt vai atcelt piegādi. Pat ja esat iestatījis regulāras kontaktlēcu piegādes, varat mainīt pasūtījuma saturu, pievienot citus produktus un pievienot bonusa produktus vai dāvanas. Ja nepieciešams, varat arī mainīt piegādes adresi.Vienkārši un ērti, un nekad nepietrūks kontaktlēcu
Pilnīga elastība
Jūs varat viegli mainīt savu pasūtījumu
Kā sākt lēcu abonementu
Jau esošajiem klientiem
Ja jau esat mūsu klients, jūs jau esat pusceļā! Viss, kas jums jādara, ir jāpiesakās un jāiet uz savu "Klientu sadaļu" un jāizvēlas sākt lēcu abonementu, pamatojoties uz jūsu iepriekšējo pasūtījumu.
Jauniem klientiem
Ja šī ir pirmā reize, kad pasūtāt no Lentiamo, jums nav jāuztraucas. Jūs varat viegli sākt lēcu abonementu, pievienojot savas kontaktlēcas un piegādes intervālu.
-
Pievienojiet grozam produktus, kurus vēlaties abonēt. Attiecībā uz visiem citiem produktiem, kurus vēlaties saņemt tikai ar savu pašreizējo pasūtījumu, atzīmējiet izvēles rūtiņu "Vienreizējs pasūtījums".
-
Dodieties uz norēķinu lapu un izvēlieties izveidot pasūtījuma abonementu zem groza. Šeit varat arī izvēlēties, cik bieži vēlaties saņemt piegādi.
-
Izvēlieties maksājuma veidu
-
Tas ir viss! Turpmāk mēs vienmēr jūs informēsim trīs dienas pirms jūsu piegādes.
Biežāk uzdotie jautājumi par lēcu abonementu
Vai es varu mainīt piegādes datumu, ja nebūšu mājās?
Protams! Jūs varat mainīt piegādes datumu (vai piegādes adresi) savā klientu sadaļā. Mēs vienmēr nosūtīsim jums paziņojumu trīs dienas pirms paredzētā piegādes datuma, lai jums būtu pietiekami daudz laika, lai mainītu vai atceltu piegādi.
Kad notiek maksājums?
Tas ir atkarīgs no jūsu izvēlētās maksājuma metodes. Ja esat izvēlējies saglabāt savus kartes datus, jūsu konts tiks automātiski debetēts, kad mēs nosūtīsim jūsu pasūtījumu. Citos gadījumos mēs nosūtīsim maksājuma pieprasījumu trīs dienas pirms paredzētās piegādes.
Vai es varu atcelt savu abonementu?
Jā, jūs varat atcelt savu lēcu abonementu, izmantojot savu klientu sadaļu. Ja nākamās piegādes datums jums nav piemērots, varat mainīt datumu. Turklāt, ja nepieciešams, varat mainīt piegādes adresi.
Man ir toriskās lēcas. Bieži vien tās nav noliktavā, un man ir jāgaida, lai tās saņemtu. Vai es varu paļauties, ka lēcas tiks piegādātas izvēlētajā paredzētajā datumā?
Jā, abonējot lēcas, jūs varat aizmirst par gaidīšanas laikiem un paļauties, ka jūsu kontaktlēcas tiks piegādātas laikā. Produktus ar ilgāku piegādes laiku (piemēram, toriskās lēcas vai īpaši pielāgotas lēcas) mēs pasūtām savlaicīgi, tieši no ražotāja.
Ja es pārvācos vai dodos atvaļinājumā, vai ir iespējams mainīt piegādes adresi?
Jūs vienmēr varat mainīt savu piegādes adresi, izmantojot savu klientu sadaļu. Jūs varat izvēlēties mainīt piegādes adresi konkrētam pasūtījumam vai pastāvīgi. Lēcu abonements ir pielāgots, lai atvieglotu jūsu dzīvi, lai jums vairs nekad nebūtu jāuztraucas par savām lēcām.
Vai es varu pasūtīt lēcu šķīdumu, izvēlēties dāvanu vai pievienot bonusa produktu?
Protams! Jūs varēsiet pievienot produktus savai parastajai piegādei, ieskaitot bonusa produktus.