Bieži uzdotie jautājumi
Šeit esam apkopojuši visbiežāk uzdotos jautājumus un atbildes.
Pasūtījums Lentiamo veikalā
Kā veikt pasūtījumu?
- Izvēlieties preci
- Izvēlieties kontaktlēcu parametrus, kas norādīti receptē.
- Pievienojiet grozam un apmaksājiet pasūtījumu.
Vai ir nepieciešams konts, lai veiktu pasūtījumu?
Veicot pasūtījumu pirmo reizi, jums tiek izveidots konts. Tas atvieglo pasūtījuma veikšanu nākamreiz.
Prece nav noliktavā
Jūs joprojām varat veikt pasūtījumu. Mēs jūs informēsim par datumu, kad sagaidām preču saņemšanu no piegādātāja. Mēs nosūtīsim preces, tiklīdz viss jūsu pasūtījums būs noliktavā, vai arī mēs varam sadalīt pasūtījumu bez papildu maksas.
Vai visās cenās ir iekļauts PVN?
Jā, visās cenās ir iekļauts PVN.
Vai maniem pirkumiem ir garantija?
Visām mūsu piedāvātajām precēm tiek nodrošināta likumā noteiktā garantija saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem. Juridiskā garantija nozīmē, ka prece ir vai tai jābūt tādām īpašībām, ko patērētājs no tās var pamatoti sagaidīt. Dažām precēm tiek nodrošināta papildu kvalitātes garantija. Tas attiecas uz gadījumiem, kad preču derīguma termiņš ir norādīts uz iepakojuma, preces instrukcijās vai reklāmā saskaņā ar citiem tiesību aktiem. Šādā gadījumā mēs nodrošināsim, ka prece ir piemērota normālai lietošanai vai saglabā savas parastās īpašības noteiktu laiku.
Kā atcelt vai mainīt pasūtījumu?
Jūs varat atcelt vai mainīt savu pasūtījumu jebkurā laikā, pirms mēs to nosūtām. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@lentiamo.lv. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nosūtām visus pasūtījumus plkst. 11:00, tāpēc pieprasījums jānosūta pirms šī laika.
Vai var pasūtīt lēcas vienai acij?
Jā, jūs varat pasūtīt lēcas tikai vienai acij. Jūs varat izvēlēties 0 iepakojumus vienai acij, aizpildot parametrus un aizpildot informāciju par otru aci. Tādējādi jūs pasūtāt lēcas tikai labajai vai kreisajai acij.
Vai man jāinformē savs optiķis, ka es pasūtu lēcas tiešsaistē?
Nē, jums tas nav jādara.
Kāda informācija man jāaizpilda?
Informācija, kas jums jāaizpilda, ir atrodama receptē. Atkarībā no lēcu veida, kas jums nepieciešams, jums jāievada pareizā informācija. Vairāk informācijas par receptēm un saistīto informāciju varat atrast šajā lapā.
Kā izmantot atlaižu kodu?
Iepirkumu grozā varat izvēlēties "atlaižu kods".
Vai jums ir grupu atlaides?
informācija par receptēm un saistītā informācija ir pieejama šajā lapā.
Maksājums
Kā izmantot atlaižu kodu?
Iepirkumu grozā varat izvēlēties "atlaižu kods".
informācija par receptēm un saistītā informācija ir pieejama šajā lapā.
Vai maksājuma laikā var atgriezties pie iepriekšējiem soļiem, vai man tie jāsaglabā, lai pabeigtu pasūtījumu vēlāk?
Pasūtījuma procesa 1., 2. un 3. solī jūs joprojām varat atgriezties pie iepriekšējā soļa. Ja 3. solī noklikšķināt uz "Apstiprināt pasūtījumu", jūsu pasūtījums ir veikts, un jūs nevarat atgriezties. Tagad pasūtījums ir jāapmaksā. Sazinieties ar mums, ja vēlaties atgriezties un kaut ko mainīt.
Rēķins
Mēs cienām vidi un cenšamies strādāt pēc iespējas ilgtspējīgāk. Lai samazinātu papīra atkritumus, mēs rēķinus sūtām digitāli.
- PDF apstiprinājumā
- Klientu sadaļa
- Vai vēlaties drukātu rēķinu? Izdrukājiet PDF vai atzīmējiet izvēles rūtiņu, veicot pasūtījumu.
Vai var saņemt rēķinu uz mana uzņēmuma vārda?
Jā, jūs varat norādīt sava uzņēmuma nosaukumu rēķinā, ievadot savus personas datus, veicot pasūtījumu.
Vai var reģistrēt izmaksas pie veselības apdrošināšanas sabiedrības?
Dažas veselības apdrošināšanas polises (daļēji) atmaksā kontaktlēcu izmaksas. Jūs varat nosūtīt rēķinu savai veselības apdrošināšanas sabiedrībai, lai atgūtu izmaksas.
Kā tiek garantēta mana maksājuma drošība?
Jūs tiksiet novirzīts uz 3D Secure Gateway platformu. Maksājumu informāciju apstrādā tieši vārtejas lietojumprogramma, un datu pārsūtīšana no jūsu datora tiek nodrošināta ar šifrētu algoritmu.
Transports un piegāde
Piegāde
Pasūtījumiem, kuru vērtība nepārsniedz 49 €, piegādes maksa ir 3,49 €– 5,49 €.
Ja jūsu pasūtījuma vērtība ir 49 € vai vairāk, tas tiek piegādāts bez maksas ar Smartipost palīdzību.
Eksprespiegāde ar DHL maksā 9,99 € līdz 1 kg smagām pakām, bet virs 1 kg maksa ir 13,99 €.
Eksprespiegādei uz attāliem reģioniem tiek piemērota papildu piemaksa. informāciju par piegādes metodēm un izmaksām varat atrast šajā lapā.
Cik ilgs laiks paiet, līdz mans pasūtījums tiek nosūtīts vai saņemts?
Mēs nosūtām visas preces plkst. 14:00, piegādes uz pakomātiem ir jānoformē līdz plkst. 11:00.
Sūtot ar SmartiPost, piegādes laiks ir 3–5 darba dienas pēc nosūtīšanas.
Sūtot ar DHL, piegādes laiks ir 1–2 darba dienas pēc nosūtīšanas, visa informācija par piegādes metodēm un laiku ir pieejama šajā lapā.
Izsekot manu pasūtījumu
Kad nosūtīsim jūsu pasūtījumu, jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas saiti. Šo informāciju varat atrast arī savā Klientu sadaļā.
Es neesmu saņēmis savu pasūtījumu, ko es varu darīt?
- Pārbaudiet savu pakas numuru / izsekošanas kodu savā Klientu sadaļā
- Ja tur norādīts, ka pasūtījums tika piegādāts, jautājiet saviem kaimiņiem un pārbaudiet savu pastkastīti.
- Ja nevarat atrast paku, varat sazināties ar kurjeru, lai noskaidrotu, vai viņš var jums palīdzēt to atrast.
- Joprojām nevarat atrast savu pasūtījumu? Sazinieties ar mums. Mēs labprāt jums palīdzēsim.
Preču atgriešana un atmaksa
Kā atgriezt preces?
Jūs varat atgriezt jebkuru pie mums pasūtīto preci 30 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas.
Ja prece nav bojāta, mēs varam pieņemt tikai kontaktlēcas, lēcu kopšanas šķīdumus, acu pilienus un aksesuārus oriģinālā, nebojātā iepakojumā.
Neaizmirstiet saglabāt kvīti, ko jums izsniegs GLS, atgriežot preci. Kvīts ir jāsaglabā līdz jūsu lietas izskatīšanas beigām. Ja baidāties to pazaudēt, iesakām to nofotografēt.
Uzziniet vairāk par mūsu preču atgriešanas politiku, izmantojot atgriešanas veidlapu.
Cik ilgs laiks man ir, lai atgrieztu preci?
Visas atgriežamās preces jānosūta 30 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Nosūtiet attēlu ar preci(-ēm), ko vēlaties atgriezt, uz: info@lentiamo.lv.
Vai atgriešana ir bezmaksas?
Nē, kā klients jūs pats maksājat par atgriešanas piegādi.
Ko es varu darīt, ja esmu saņēmis bojātu preci?
Ja jūsu pasūtījumā ir bojātas preces un vēlaties tās nomainīt, informējiet mūs. Nosūtiet e-pastu uz info@lentiamo.lv vai aizpildiet šo sūdzību veidlapu.
Mana recepte ir mainījusies, vai es varu nomainīt savas vecās lēcas?
Ja pagājušajā gadā iegādājāties kontaktlēcas vietnē Lentiamo.lv, kas vairs nav piemērotas jūsu receptes izmaiņu dēļ, jūs varat tās atgriezt mum, apmainot pret kontaktlēcām, kas atbilst jūsu jaunajai receptei. Uzziniet, vai jums ir tiesības uz mūsu 365 dienu garantiju.
Kad un kā es saņemšu atpakaļ naudu pēc preču atgriešanas?
Ja jūsu pieprasījums atbilst vadlīnijām, mēs atmaksāsim preču vērtību jūsu bankas kontā 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas mūsu noliktavā. Pēc noklusējuma mēs to atmaksājam ar to pašu maksājuma metodi, ar kuru pasūtījums tika apmaksāts. Alternatīvi, jūs varat izvēlēties, lai jūsu Lentiamo kontā tiktu piešķirts kredīts par atbilstošu summu.
Vai ir iespējams nekavējoties apmainīt un atgriezt preces?
Atkarībā no gadījuma tas var būt iespējams. Atgriežot noteiktas preces, mūsu noliktavai ir jāpārbauda, vai preces ir bojātas vai nē, lai pārliecinātos, vai tās atbilst atgriešanas procedūrai. Šādā gadījumā var paiet nedaudz ilgāks laiks, līdz mēs varam jums nosūtīt jaunu preci.
Ko man darīt, ja man ir sūdzība par preci?
Ja jums ir sūdzība par mūsu piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem, varat sazināties ar mums, izmantojot šo veidlapu. Mēs darīsim visu iespējamo, lai atbildētu jums pēc iespējas ātrāk.
Ja jūs nepiekrītat risinājumam vai ja mēs nevaram atrast risinājumu kopīgi, varat iesniegt savu sūdzību šķīrējtiesai, izmantojot Eiropas ODR platformu. Eiropas Komisija nodrošina bezmaksas piekļuves platformu tiešsaistes konfliktu risināšanai starp klientu un mums, bez nepieciešamības vērsties tiesā, ar trešās puses starpniecību – izmantojot tā saukto Strīdu izšķiršanas iestādi, kas darbojas kā starpnieks starp abām pusēm. Vairāk informācijas varat iegūt tiešsaistes strīdu izšķiršanas vietnē. Jūs varat aizpildīt veidlapu šeit.
Kontaktlēcas
Vai var izmēģināt jaunas lēcas?
Jā, jūs varat pāriet uz jaunām lēcām, ja vēlaties. Dažu preču aprakstā ir norādīts, ka ir iespējams pāriet uz citām lēcām. Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka kontaktlēcas ir pieejamas ne tikai dažādos izmēros, bet arī dažādos materiālos atkarībā no ražotāja. Tāpēc mēs iesakām pārrunāt ar savu optiķi, vai varat pāriet uz vēlamajām lēcām.
Lēcu izmēram ir pareizi jāatbilst jūsu acīm, lai uzlabotu redzi. Pārbaudiet, kā lasīt savu lēcu recepti, kur varat izlasīt un noskaidrot, ko nozīmē visi termini, piemēram, diametrs, bāzes izliekums un citi parametri. Ja vēlaties mainīt lēcu veidu vai zīmolu, ko lietojat, jūsu optiķis būs ideāls padomdevējs. Arī mūsu klientu apkalpošanas komanda labprāt sniegs jums informāciju par kontaktlēcām un to lietošanu.
Kāpēc jūsu lēcas ir lētākas nekā optiķa lēcas?
Mēs sadarbojamies ar ražotājiem un iepērkam kontaktlēcas lielos daudzumos. Tāpēc mēs varam piedāvāt savas lēcas par zemākām cenām nekā optiķi. Vai vēlaties uzzināt par lētāku optiķa lēcu versiju? Aplūkojiet šo lapu par privāto zīmolu kontaktlēcām!
Vai var gulēt ar lēcām?
Tas ir atkarīgs no tā, kāda veida kontaktlēcas jūs lietojat un ko jums ir teicis jūsu optiķis, taču kopumā nav ieteicams gulēt ar kontaktlēcām. Vai vēlaties uzzināt, kāpēc? Visu informāciju varat atrast šajā rakstā par gulēšanu ar kontaktlēcām.
Kādu lēcu šķidrumu lietot lēcu tīrīšanai?
Vienīgais šķidrums, ko drīkst lietot kontaktlēcu tīrīšanai un dezinfekcijai, ir lēcu šķidrums. Nekad netīriet vai neskalojiet kontaktlēcas ar krāna ūdeni, vārītu ūdeni vai citu šķidrumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka katram šķīdumam ir dažādas īpašības un funkcijas. Svarīgākais jautājums ir: Kas vislabāk der jūsu acīm? Vienmēr lūdziet padomu savam optiķim.
Recepte
Vai ir nepieciešama recepte?
Lentiamo interneta veikalā kontaktlēcas var iegādāties arī bez receptes. Tā kā kontaktlēcas ir medicīniski produkti, iegādājoties neatbilstošas lēcas, varat nopietni kaitēt savām acīm, tādēļ tās vajadzētu iegādāties tikai, konsultējoties ar medicīnas speciālistu. Jūs varat saņemt kontaktlēcu recepti pie optiķa. Šeit varat uzzināt, kā saprast savu lēcu recepti.
Kā lasīt manu recepti?
Informācija, kas jums jāaizpilda, lai iegādātos lēcas, ir atrodama jūsu receptē. Recepte ir sagatavota īpaši jūsu acīm. Tāpēc jums ir jāievēro receptē norādītie parametri. Vairāk informācijas par receptēm un detaļām varat atrast šajā lapā.
Cik bieži jāveic redzes pārbaude?
Mēs iesakām veikt redzes pārbaudi ik pēc 6 līdz 12 mēnešiem, lai pārliecinātos, ka parametri joprojām ir derīgi. Tādējādi jūs varat būt pilnīgi pārliecināti, ka iegādātās kontaktlēcas lieliski derēs. Korekcijas ir ļoti svarīgas, ņemot vērā, ka redze var mainīties vairākas reizes dzīves laikā, tāpēc regulāri pārbaudiet savas acis.
Vai briļļu un kontaktlēcu recepte ir vienāda?
Nē, šīs receptes nav vienādas. Ja jūs valkājat brilles, bet vēlaties izmēģināt kontaktlēcas, dodieties pie sava optiķa, lai saņemtu lēcu recepti. Lēcu receptē atradīsiet specifikācijas, kas norādītas atsevišķi katrai acij, jo tām var būt dažādas vajadzības. Pēc receptes saņemšanas jūs varat sākt pasūtīt savas lēcas šeit.
Mans Lentiamo konts
Kā es varu izveidot (bezmaksas) kontu?
Konts jums tiek izveidots, kad veicat pasūtījumu pirmo reizi. Mēs to darām jūsu vietā, un tas ir bez maksas. Tādējādi jūs varat izbaudīt visas priekšrocības, ko mēs piedāvājam!
Kā darbojas Bonusu programma?
Visi vēlas piederumus, lai kontaktlēcu nēsāšana būtu vienkāršāka un ērtāka. Lai pateiktos par jūsu lojalitāti, mēs piedāvājam patērētājiem bonusa punktus par katru pirkumu, kurus var izmantot, lai iegūtu šīs noderīgās bonusa preces.
Varat izmantot savus punktus jau pirmajā pasūtījumā. Jums nav jāgaida nākamais. Visi bonusa punkti nav obligāti jāizmanto vienā reizē. Bonusa punkti tiek saglabāti jūsu kontā, un jūs varat tos izmantot nākamreiz. Bonusa punkti ir derīgi vienu gadu. Bonusu programma ir paredzēta tikai patērētājiem.
Kā iegūt bonusa punktus?
- Par katrām 4 kronām, ko iztērējat mūsu veikalā, jūs saņemat 1 bonusa punktu. Katrai precei ir norādīts bonusa punktu skaitu, ko saņemsiet, to iegādājoties. Tas neattiecas uz saulesbrillēm.
- Abonējiet mūsu jaunumu vēstuli un saņemiet 50 bonusa punktus.
- Atzīmējiet mūs Facebook vai Instagram (@lentiamo), izmantojiet tēmturi #Lentiamo un parādiet mums iegādātās preces. Nopelniet 50 bonusa punktus!
- Atvieglojiet pieteikšanos, sasaistiet to ar savu Facebook lapu un saņemiet 75 bonusa punktus! Vai jau atzīmējāt mūs ierakstā? Paziņojiet mums, uzrakstot ziņu!
Atzīmējot mūs ierakstā, jūs piešķirat mums tiesības publicēt / kopīgot jūsu ierakstu, norādot jūs kā autoru.
Aizmirsu paroli
Neuztraucieties, tā var gadīties ikvienam! Mēs glabājam jūsu paroli kodētā veidā drošības apsvērumu dēļ. Tāpēc mēs nevaram to nosūtīt vēlreiz, ja esat to aizmirsis. Mēs nosūtīsim jaunu paroli uz jūsu e-pasta adresi, ko varat mainīt, piesakoties savā Lentiamo kontā. Jūs varat pieprasīt jaunu paroli šeit.
Vai es varu mainīt savus datus?
Jūs varat mainīt savu e-pasta adresi un tālruņa numuru šeit savā Klientu sadaļā. Esiet uzmanīgi, mainot savu e-pasta adresi. Tā ir nepieciešama, lai pieteiktos Klientu sadaļā. Savā Klientu sadaļā varat arī mainīt paroli, ja vēlaties to darīt, kā arī mainīt piegādes adresi, veicot pasūtījumu.
Kā dzēst manu kontu?
Protams, mēs justos apbēdināti, ja jūs vēlētos dzēst savu kontu Lentiamo vietnē. Ja tomēr vēlaties to darīt, varat mums zvanīt vai nosūtīt e-pastu ar pieprasījumu uz info@lentiamo.lv. Mēs labprāt uzzinātu iemeslu, ja vēlaties to atklāt mums. Mēs vienmēr tiecamies uzlabot savus pakalpojumus.
Vai mana kredītkartes informācija tiek droši glabāta?
Jūsu kredītkartes dati tiek glabāti šifrētā veidā. Mēs pilnībā ievērojam VDAR prasības un neglabājam nekādu sensitīvu informāciju. Tāpēc ir droši saglabāt jūsu kredītkartes informāciju, veicot pasūtījumu. Tas padara pasūtīšanu daudz vieglāku un ātrāku nākamreiz!
Kā atkārtot pasūtījumu?
Pasūtījuma atkārtošana ir ļoti vienkārša! Jūs atradīsiet pogu "Atkārtot pasūtījumu" mūsu mājaslapā, kā arī savā Klientu sadaļā. Atrodiet pasūtījumu ar precēm, ko vēlaties atkārtot, un noklikšķiniet uz pogas!
Vai var iestatīt atgādinājumu, kad ir laiks pasūtīt lēcas vēlreiz?
Mums ir parocīga funkcija, kas atgādinās jums, kad ir laiks jaunam pasūtījumam. Tā ir pieejama Klientu sadaļā vai sadaļā"Lēcu uzraugs", kur varat iestatīt datumu, kad mēs jums atgādināsim, nosūtot e-pastu.
Vai var abonēt vai atcelt jaunumu vēstules abonementu?
Protams! Jūs varat abonēt mūsu jaunumu vēstuli šeit. Mēs regulāri informēsim jūs par īpašajiem piedāvājumiem, atlaidēm un jaunām precēm. Ja vēlaties atcelt abonementu, katrā jaunumu vēstulē varat atrast saiti. Pirms abonementa atcelšanas paziņojiet mums, kas jums nepatīk un kas mums būtu jāuzlabo. Mēs izvērtēsim un apstrādāsim visus komentārus, jo vēlamies turpināt uzlabot savus pakalpojumus.
Ja neesat saņēmis atbildes uz saviem jautājumiem, vienmēr varat sazināties ar mums. Jūs varat mūs sasniegt pa e-pastu (info@lentiamo.lv).